در هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان تیم‌های لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر، دو نماینده مازندران مقابل حریفان به برتری رسیدند .
کد خبر: ۱۰۰۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ 10 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، در هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان تیم‌های لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، شهرداری گنبد، شهداب یزد، شهرداری ورامین، راه‌یاب ملل مریوان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در نخستین دیدار لبنیات هراز آمل برابر آذرباتری ارومیه به برتری ۳ بر صفر رسید و با کسب این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

در دیدار بعدی تیم‌ سایپا در مریوان ۳ بر یک مغلوب راه‌یاب شد تا روند ناکامی‌های این تیم در هفته ششم لیگ برتر نیز ادامه یابد اما تیم‌های شهرداری ورامین و شهداب یزد به چهارمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند.

تیم پاس گرگان که با ۲ برد و هفت امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار داشت، در این هفته سه بر یک مغلوب میزبان شد تا شهدابی‌ها به چهارمین پیروزی خود دست یابند.

همچنین تیم والیبال شهرداری ورامین نیز در دیدار خانگی موفق به شکست سه بر یک مس رفسنجان شد تا ۱۱ امتیازی شود.

تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با شکست شهرداری ارومیه علاوه بر صدرنشینی، به عنوان تنها تیم بدون باخت و هورسان با شکست فولاد سیرجان به عنوان شگفتی‌ساز هفته ششم لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۰ معرفی شدند.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ارومیه پیش از شروع این دیدار بدون باخت و با پنج برد و ۱۴ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار داشتند که نماینده اصفهان با شکست سه بر صفر حریف به ششمین برد خود دست یافت و تنها تیم بدون باخت رقابت‌ها باقی ماند.

تیم فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در سالن شهید صدر شهر رامسر میهمان هورسان بود. هورسانی‌ها که این هفته با هدایت مسعود آرمات در زمین مسابقه حاضر شده بودند، در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا با کسب نخستین برد خود، شگفتی‌ساز هفته نیز شوند.

آخرین مسابقه هفته ششم لیگ برتر مردان در سالن المپیک گنبد برگزار شد و تیم‌های شهرداری گنبد و پیکان تهران مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران در این مسابقه سه بر یک مغلوب گنبد شدند تا پیکانی‌ها سومین شکست را تجربه کنند و از نظر تعداد برد و باخت برابر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار