از دقیقه ۳ به داور معترض بودند و نیمکتشان سر و صدا می کرد. در نهایت هم داور مجبور شد برایشان پنالتی بگیرد. به نظرم داور می توانست پنالتی نگیرد چون از این صحنه ها در فوتبال زیاد رخ می دهد و موضوعی عادی است
کد خبر: ۱۰۰۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ 08 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، مهرزاد معدنچی که به عنوان مربی در فجرسپاسی کار می کند در خصوص این موضوع و سایر اتفاقات فوتبالی در گفت و گو با خبرورزشی توضیحاتی داده است که در زیر می خوانید:

بازی با استقلال چطور بود؟ یک امتیاز با ارزشی بدست آوردید ...

من قبل از بازی هم گفته بودم که استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است و می‌دانستیم که حساب شده بازی کنیم. تیم فجر بسیار جوان است و خیلی از بازیکنان ما برای اولین مرتبه مقابل استقلال قرار می‌گرفتند. طبیعی بود که بچه‌ها تا حدودی دچار استرس شوند به همین دلیل آنها در نیمه اول بهتر از ما کار کردند اما در نیمه دوم ما به مراتب بهتر بازی کردیم و موفق شدیم به گل تساوی هم برسیم. تیمی که در دقایق پایانی به گل می‌رسد معنی‌اش این است که حریف را کاملاً تحت فشار گذاشته است. مساوی، نتیجه‌ای عادلانه بود و از این بابت شاکر خدا هستیم.

آینده فجر را در این فصل چطور می بینی؟

خب ما بعد از چند سال به لیگ برتر آمده ایم و کار در هفته های ابتدایی برای ما سخت است ولی مطمئن باشید هرچه از لیگ بگذرد شرایط تیم ما بهتر می شود و من فکر می کنم فجر در این فصل یکی از پدیده های لیگ خواهد شد.

هر دو تیم استقلال و فجر هم به شدت از داوری گله داشتند.

اشتباهات داوری در تمام دنیا رخ می‌دهد و تا زمانی که VAR نباشد این مشکلات وجود دارد. استقلالی‌ها از ابتدای بازی با روح و روان داور بازی کردند و شاید باورتان نشود ولی از دقیقه ۳ به داور معترض بودند و نیمکتشان سر و صدا می کرد. در نهایت هم داور مجبور شد برایشان پنالتی بگیرد. به نظرم داور می توانست پنالتی نگیرد چون از این صحنه ها در فوتبال زیاد رخ می دهد و موضوعی عادی است. ضمن اینکه به گفته بعضی از کارشناسان می توانست داور برای ما هم یک پنالتی بگیرد.

سرمربی استقلال بعد از بازی گفت زشت ترین گل لیگ را خوردیم. در این خصوص چه صحبتی داری؟

سرمربی استقلال باید فقط در مورد تیم خودش صحبت کند و حق ندارد تیم ما را زیر سوال ببرد. تیم جوانی مثل فجر مقابل استقلال با این همه بازیکن و هزینه، تمام توانش را می‌گذارد و بازی خوبی به خصوص در نیمه دوم ارائه می‌دهد اما مسئولان و مربیان تیم حریف مصاحبه می‌کنند که گل فجر زشت بود یا اینکه معلوم نشد توپ را چه طوری گل کردند. به آنها می‌گویم حق ندارید درباره گل تیم ما صحبت کنید. واقعا برای این حرف‌ها متاسفم.

در مورد نتایج ضعیف پرسپولیس چه نظری داری؟

خب تازه اول لیگ است و پرسپولیس قطعا در ادامه فصل بهتر خواهد شد. با توجه به اینکه من عضوی از کادرفنی فجر هستم خیلی نمی خواهم در مورد پرسپولیس حرف بزنم و فقط برای این تیم در ادامه آرزوی موفقیت می کنم.

حتما در جریان اختلاف طارمی و اسکوچیچ قرار گرفتی. در این مورد چه صحبتی داری؟

خب این حواشی به تیم ملی ضرر می زند. در اینکه طارمی فوتبالیست بسیار با کیفیتی است شکی وجود ندارد ولی نباید علیه سرمربی تیم ملی صحبت می کرد. با این حال امیدوارم هرچه زودتر این ماجرا ختم به خیر شود تا تیم ملی در آرامش به جام جهانی صعود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار