تیم نساجی مازندران درحالی در استادیوم آزادی تهران با نتیجه ۲ بریک بازی را به پرسپولیس واگذار کرد که نمایش خیلی خوبی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 28 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، تیم نساجی مازندران درحالی در استادیوم آزادی تهران با نتیجه ۲ بریک بازی را به پرسپولیس واگذار کرد که نمایش خیلی خوبی ارائه کرد.

زننده تک گل نساجی مقابل پرسپولیس کریم اسلامی بود که در دقیقه ۴۹ با ضربه سری دقیق دروازه حامد لک را باز کرد. مهاجم گلزن نساجی که در دومین هفته متوالی موفق به گلزنی شد اظهاراتی را مطرح کرده است:

گل هوشمندانه ای به پرسپولیس زدی. توضیح می دهی؟

خدا را شکر ولی زحمات همه بچه ها بود. صبح روز بازی هم دو نفر به من گفتند به پرسپولیس گل می زنی و خوشحالم این اتفاق افتاد.

چه کسانی گفتند گل می زنی؟

رضا حسینی تدارکات تیم که پسر زحمتکشی است و دوست قدیمی و خوبم محمود تیغ نورد گفتند به پرسپولیس گل خواهی زد.

شادی پس از گل جالبی هم داشتی. ماجرا چه بود؟

پسرم هنوز یک سالش نشده و ۱۱ ماهه است. حرف نمی زند اما وقتی دستم را روی صورتم می گذارم و برمی دارم می خندد و خوشحال می شود. من هم پس از گلزنی همین کار را کرده و به عشق پسرم شادی کردم.

تیم نساجی هم نمایش خوبی ارائه داد. شما امسال به تک رقمی شدن فکر می کنید؟

شاید این حرف من برای خیلی ها عجیب باشد اما نساجی می تواند برای سهمیه بجنگد. حیف که ما از حضور تماشاگران محروم هستیم. دو سالی می شود آمده ام نساجی ولی هنوز ورزشگاه مملو از تماشاگر را ندیدم. تماشاگران نساجی فوق العاده هستند.

روبروی این تماشاگران هم بازی کردی؟

یک بار با بادران جلوی نساجی مازندران بازی کردیم که ۴ بر یک باختیم اما هرگز فراموش نمی کنم چطور نساجی چی ها تیم محبوب خود را تشویق می کردند. آرزوی من به عنوان یک مازندرانی بازی در نساجی و جلوی چشم هواداران پرشور این تیم بوده و هست.

نمایش خیلی خوبی هم برابر پرسپولیس ارائه دادید. یحیی گل محمدی هم کلی از تیم شما تعریف کرد؟

باور نمی کنید در طول هفته آقای ساکت الهامی مرتب به ما می گفت و تأکید می کرد که حتما باید تفکر برد داشته باشید چون برای ۳ امتیاز روبروی پرسپولیس بازی می کنیم. انصافا ما با چند چهره جوان و بازیکنان با تجربه خودمان خیلی خوب بازی کردیم و مستحق شکست نبودیم.

بهترین بازیکن پرسپولیس از نگاه تو چه کسی بود؟

اول باید از سید جلال تقدیرکرد که در ۴۰ سالگی یک الگوست و هنوز عالی و بی نقص بازی می کند. مهدی عبدی هم که همبازی ما در بادران بودم یک مهاجم چارچوب شناس و بی رحم در محوطه جریمه است. خیلی پیشرفت خوبی داشته و گلی تماشایی به ما زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار