که متاسفانه بازگشایی زودهنگام تالار‌ها و حجم بالای شهروندان هر شب دراین مکان‌ها بسیارنگران کننده وپیامد‌های آن نیزدرسطح شهرستان خطرناک خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ 27 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، دکتر رمضانی رئیس شبکه بهداشت آمل در گفت و گویی اظهارداشت:

انتظار داشتیم و توصیه کارشناسان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان که به ستاد کرونا شهرستان نیزاطلاع داده شده بود، بازگشایی تالار‌های پذیرایی به بعد از تزریق دو دز واکسن شهروندان و رسیدن به آمار بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد بوده که متاسفانه بازگشایی زودهنگام تالار‌ها و حجم بالای شهروندان هر شب دراین مکان‌ها بسیارنگران کننده وپیامد‌های آن نیزدرسطح شهرستان خطرناک خواهد بود.

۴۸ درصد آملی‌ها واکسن زدند
وی در عین حال شمار کل شهروندان آملی که تاکنون هر دو دز واکنس کرونای خود را دریافت کردند، را حدود ۴۸ درصد اعلام کرد و گفت: با وجود هجمه‌های بالا و صف‌های طولانی که در هفته‌های ابتدایی شروع واکسیناسیون سراسری دراین شهرستان وجود داشت، کجا؟! و اینکه در روز‌های گذشته بسیاری از مراکز عرضه واکسن درشهرستان کاملا خلوت ومنتظر حضور شهروندان هستند، کجا!

رییس شبکه بهداشت ودرمان آمل با اشاره به اینکه واکسن کرونا به اندازه کافی در شهرستان موجود است و انتظار داریم استقبال از واکسیناسیون در سطح شهرستان بیشتر باشد، تاکید کرد: هرکس که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده باید با مسوولیت پذیری بیشتر در قبال خود، خانواده و جامعه، واکسن کرونا را تزریق کند.

مدرسه‌های شهری اجازه فعالیت ندارند
دکتر رمضانی همچنین در پاسخ به زمان حضوری دانش آموزان درمدارس شهری که ازنیمه دوم آبان ماه اعلام شده بود، پاسخ داد، به هیچ عنوان مدارس شهری مجوز فعالیت حضور دانش آموزان در شرایط فعلی شهرستان ندارند و آن‌هایی که فعالیت حضوری انجام می‌دهند باید به شبکه بهداشت ودرمان اعلام تا کارشناسان شبکه اظهار نظر کنند.

شهرستان آمل در پنج پیک گذشته همواره یکی از شهرستان‌های قرمز کرونایی بوده به طوری که درپیک‌های ابتدایی تا ۱۳ فوتی روزانه ناشی ازکرونا دربیمارستان‌های این شهرستان را هم تجربه کرده بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار