نتایجی که دیگر تیم‌های مدعی مانند سپاهان و گل‌گهر سیرجان گرفتند اهمیت کسب پیروزی را در این مهم بیشتر عیان می‌کند.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰ 26 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، با توجه به نتایجی که دیگر مدعیان قهرمانی به دست آوردند دیدار تیم‌های پرسپولیس با نساجی مازندران اهمیت دوچندانی پیدا کرده است

. سرخ‌پوشان قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر فوتبال ایران شمرده می‌شوند و ساعت ۱۸ چهارشنبه ۵ آبان در ورزشگاه آزادی به دنبال عبور از نماینده قائمشهر هستند. نمایش بسیار خوب شاگردان یحیی گل‌محمدی برابر فولاد خوزستان نشان از آمادگی بالای این تیم می‌دهد اما تا زمانی که بازی برگزار نشود، نمی‌توان سرخ‌ها را بنده قطعی این مسابقه دانست.

پایان رأفت درباره تقابل پرسپولیس با نساجی مازندران با حساس خواندن این مسابقه اظهار کرد: نساجی و هر تیمی در سطح این تیم، در دیدار مقابل پرسپولیس با انگیزه مضاعفی بازی می‌کند و دلیل آن کسب انگیزه مضاعف برای ادامه مسابقات خواهد بود. بنابراین در این مسابقه نباید بازی‌های اخیر این تیم خیلی مهم تلقی شود بلکه باید آمادگی ارائه بهترین بازی را از نماینده مازندران داشت. اگر آنها بتوانند در ورزشگاه آزادی از بهترین تیم چند سال اخیر کشور امتیاز بگیرند، با توجه به سه امتیازی که از بازی هفته نخست در جیب دارند وضعیت بهتری برای ادامه فصل پیدا می‌کنند و همین موضوع باعث خواهد شد تا زمانی که دروازه‌شان باز نشده، با جسارت برای کسب امتیاز بجنگند و هر چه این اتفاق دیرتر رخ دهد با امید بیشتری به بازی ادامه خواهند داد.

وی پرسپولیس را تیمی با انگیزه بالا دانست و تأکید کرد: اولین بازی این فصل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دومین دیدار این تیم در بیست و یکمین دوره لیگ برتر محسوب می‌شود. نتایجی که دیگر تیم‌های مدعی مانند سپاهان و گل‌گهر سیرجان گرفتند اهمیت کسب پیروزی را در این مهم بیشتر عیان می‌کند.

پرسپولیس هیچ‌گاه از رقابت برای قهرمانی خسته نمی‌شود و به خوبی می‌داند برای ماندن در کورس مدعیان فتح جام از هیچ امتیازی نباید گذشت. کادر فنی تیم به این نکته آگاه خواهد بود که نساجی تمام توان خود را برای کسب امتیاز خواهد گذاشت، بنابراین باید برای عبور از چنین حریفی از تمامی لحظات به بهترین شکل بهره برد. هنوز کار به جایی نرسیده که دیدار با نساجی را ۶ امتیازی بدانیم چون در ابتدای لیگ هستیم ولی اگر به حریف اجازه داده شود بدون شک ورزشگاه آزادی را با امتیاز ترک می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار