خدمات کارکنان پلیس راه استان در زمینه برقراری ایمنی و امنیت تردد در جاده‌ها با ارزش، قابل تقدیر و دارای اجری معنوی است و در سال گذشته در حوزه پلیس راه الحمدلله با کاهش تلفات جاده ای مواجه شدیم.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 19 October 2021

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس، طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده انتظامی ‌مازندران، ‌رئیس پلیس راه استان ‌معرفی شد.

 سرهنگ سیدموسی حسینی در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راه استان مازندران پیش از ظهر امروز با تاکید بر اینکه حفظ نظم و امنیت جامعه یکی از وظیفه‌های اصلی نیروی انتظامی است، اظهار داشت: امنیت یک مقوله جمعی است و با همکاری همه دستگاه‌های متولی در کنار هم امنیت پایدار در جامعه محقق می‌شود.

جانشین انتظامی استان مازندران یکی از اولویت‌های اصلی ناجا را کاهش تلفات جاده‌ای و نظم ترافیکی جاده‌ها عنوان کرد و گفت: با تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس راه و راهور و همچنین همکاری و تعامل نهاد‌های برون‌سازمانی خصوصاً اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ، اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر توجه به فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری بر تلاش‌روز افزون برای کاهش تلفات و حوادث رانندگی، تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری در بحث کاهش تلفات جاده‌هایی مدنظر تمام فرماندهان و کارکنان است که با همکاری دستگاه های متولی امر در این چند سال اخیر موفقیت موفقیت های خوبی در این زمینه حاصل شد.

جانشین انتظامی استان مازندران با تاکید بر اینکه برای کاهش تلفات جاده‌ای در محورهای استان باید بیش از گذشته تلاش کنیم، افزود: بحث آشکارسازی و رفع نواقص جاده‌ای با توجه به محورهای کوستانی استان از اقدامات شاخص این فرماندهی بوده است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری که در راستای کاهش تلفات و تصادفات جاده ای در استان انجام شده بود با زحمات کارکنان محقق شد، یادآور شد: خدمات کارکنان پلیس راه استان در زمینه برقراری ایمنی و امنیت تردد در جاده‌ها با ارزش، قابل تقدیر و دارای اجری معنوی است و در سال گذشته در حوزه پلیس راه الحمدلله با کاهش تلفات جاده ای مواجه شدیم.

وی ادامه داد: این تلاش‌ها مستمر و باید با برنامه ریزی صحیح در راستای عمل به منویات رهبری که تاکید دارند تلفات حوادث رانندگی باید به حداقل ممکن برسد باید همه مسئولان دخیل در این امرعزم شان را جزم کرده و پای کار بیایند.

جانشین انتظامی استان مازندران صیانت از کارکنان را یکی از دغدغه های اصلی این فرماندهی عنوان کرد و گفت: مشاغل انتظامی، خصوصاً پلیس راه جزء مشاغل سخت، فرسایشی و پیچیده است، لذا برای بازسازی روحی و جسمی کارکنان باید یک برنامه مدون در دستور کار باشد.

سرهنگ حسینی در پایان از زحمات سرهنگ علیرضا قدمی رئیس سابق پلیس راه این فرماندهی که قدم های خوبی در زمینه برقراری ایمنی و امنیت تردد در جاده ها برداشته بود تقدیر و تشکر کرد و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران که فرماندهی مقتدر و مقید هستند، به صورت ویژه تقدیر می شود و از تجربیات وی در پلیس راه استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید
هادیانفر: قانونی شدن موتورسواری بانوان در اختیار پلیس راهور نیست

رئیس پلیس راهور کاشان: در برخی ساخت و سازها به مسائل ترافیکی اعتنا نمی‌شود

صدور برخی مجوزها در کاشان معضل ترافیک را تشدید کرده است

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه استان با اهداء لوح سپاس تقدیر و سرهنگ یدالله جهان تاب به سمت رئیس پلیس راه استان منصوب شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار