مراسم تقدیر از افتخارآفرینان مازندرانی مسابقات کشتی قهرمانی جهان امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان در بابلسر آغاز شد
کد خبر: ۱۰۰۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ 16 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، مراسم قدردانی از افتخار آفرینان مازندرانی مسابقات کشتی قهرمانی جهان با حضور وزیر ورزش و جوانان در بابلسر آغاز شد.

تقدیر از افتخار آفرینان مازندرانی کشتی جهان با حضور وزیر ورزش
در این مراسم استاندار مازندران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، فرمانده انتظامی مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌قلی‌پور امام جمعه بابلسر، اسماعیل‌حسن‌زاده فرماندار بابلسر و جمعی از فرمانداران، یاسر_ابراهیم‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر و جمعی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرهای مختلف استان مازندران و ورزشکاران، ورزش دوستان و حامیان ورزش مازندران نیز حضور دارند.

دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان با هدف شرکت در آئین قدردانی از مدال آوران و مربیان مازندرانی که در مسابقات کشتی قهرمانی جهان افتخارآفرینی کردند به مازندران سفر کرد.

در این مراسم قرار است از مدال آوران مازندرانی که در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نروژ، مسابقات جوانان و نوجوانان جهان در مجارستان و روسیه قدردانی شود.

حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع در مسابقات جهانی کشتی آزاد نروژ به مدال طلا، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی به مدال نقره و مجتبی گلیج به مدال برنز دست یافتند.

در رقابت‌های کشتی فرنگی نیز محمد هادی ساروی و علی اکبر یوسفی موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان شدند.

‍ تجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی نروژ با حضور وزیر ورزش

مجتمع میزبان بابلسر

عکس: کیوان_یوسف‌پوری

شنبه، ٢۴ مهر ۱۴۰۰.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار