مسابقات کشتی لوچو ساحلی اولین دوره المپیاد آبی ساحلی بسیج بابلسر در پارکینگ صفر ساحلی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 15 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، این مسابقات با حضور بازوند فرمانده سپاه، ابراهیم زاده رئیس اداره ورزش وجوانان، حاج ناصر اسماعیل پور و حاج محمد علی مرادی مسئول و دبیر کمیته لوچو استان، مسلم محمد نژاد رئیس هیات روستایی و بازیهای بومی محلی و نبی نیا مسئول کمیته لوچو شهرستان بابلسر، در ۳ وزن ۷۵-، ۸۵- و ۸۵+ برگزار شد.

مصاف لوچوکاران در المپیاد آبی ساحلی بسیج بابلسر
 

در این دوره از رقابت های که به شکل جذاب و دیدنی و با حضور تماشاگران برپا شد، ۴۸ کشتی گیر از شهرهای آمل، بابل، قائمشهر، جویبار، فریدونکنار، هادی شهر و بابلسر در ساحل پارکینگ صفر ساحلی بابلسر به مصاف رفتند.

در وزن ۷۵- کیلو، رضا آقاجانی از بابلسر، عنوان نخست را تصاحب کرد. امیررضا مهدی پور از بابل نایب قهرمان شد و حمید نعمت پور دیگر شرکت بابلی، سوم شد.

امین شریف پور در وزن ۸۵- کیلو از بابل در جایگاه اول قرار گرفت. عادل رمضانی از جویبار به مقام دوم رسید و علیرضا رسولی از بابل نیز بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن ۸۵+ کیلو، حسن رمضانیان از بابل، عنوان قهرمانی را کسب کرد و علی اصغر علی نسب از بابل و ابوالفضل پوریوسف از بابلسر به ترتیب جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

مسئولیت برگزاری این رقابت ها را پاسدار حسن شهرستانی بر عهده داشت. شهرام یزدانی دبیر برگزاری رقابت ها بود و مسلم محمد نژاد، داوود طاهر نژاد و سید محمدباقر موسوی و اسحاق عباسی سایر اعضای برگزاری مسابقات بودند.

مجید غلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار