سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با الهلال عربستان یک فینال زودرس برای ما در لیگ قهرمانان آسیا است.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ 13 October 2021

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با الهلال عربستان یک فینال زودرس برای ما در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی امروز (چهارشنبه) و پیش از سفر به عربستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مرحله باید به مصاف الهلال برویم و دیدار با این تیم یک فینال زودتر برای ما بود. این سخت‌ترین قرعه بود اما در زمانی که برای آماده‌سازی داشتیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به خوبی از آن استفاده کردیم. البته مشکلاتی مانند نبود بازیکنان ملی‌پوش را در تمرینات داشتیم که به طور قطع در هماهنگی تیم مشکل خواهیم داشت اما انقدر انگیزه داریم که بتوانیم عملکرد خوبی ارائه دهیم.

وی افزود: تفاوت‌هایی بین ما وجود دارد. از نظر امکانات و مسائل دیگر جنگمان مقابل الهلال نابرابر است؛ با این وجود بازیکنان ایران استعداد و غیرتشان را نشان دادند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با درخواستش از سرمربی تیم ملی مبنی بر استفاده از مهدی ترابی و میلاد سرلک در دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: ما درخواستی داشتیم. این بازیکنان نه در بازی با امارات حضور داشتند و نه در بازی با کره‌جنوبی. احساس کردیم که اگر بیایند هم برای تیم ملی بهتر می‌توانند بازی کنند و هم برای پرسپولیس. این اتفاق رخ نداد. البته دلگیر هم نیستیم و همیشه اولویت ما تیم ملی بود و دوست داریم که تیم ملی ما همیشه موفق باشد.

گل‌محمدی گفت: انگیزه زیادی برای بازی با الهلال داشتیم. موفقیت‌های کشتی شور زیادی به ورزش داده و موفقیت‌های تیم ملی فوتبال هم خوب بود و این موضوع برای ما خوشحال کننده بود. دلخوشی مردم ورزش است و این شادی‌ها می‌تواند به نشاط اجتماعی کمک کند.  فقط ورزشکاران می‌توانند این شرایط را به وجود بیاورند. ما هم بخش کوچکی از ورزش هستیم و امیدوارم ورزش دل مردم را شاد کند.

وی در خصوص شب گذشته تیم ملی نیز تصریح کرد: گرفتن امتیاز از کره‌جنوبی با توجه به وضعیت جدول خیلی مهم بود که خدا را شکر این اتفاق رخ داد. نتیجه بدی نبود و همچنان صدرنشین هستیم. می‌توانستیم بازی را ببریم. همه زحمت کشیدند و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. مشکل چندانی برای رسیدن به جام جهانی نداریم و از الان باید برای جام جهانی برنامه‌ریزی کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس روز ۲۴ مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار