مسئول بسیج رسانه قائمشهر از برگزاری دومین جشنواره ملی رسانه‌ای گره خبر داد و گفت: این جشنواره به دنبال توجه بیشتر اصحاب رسانه به یادداشت‌های تحلیلی - خبری است.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 11 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، مسئول بسیج رسانه قائمشهر از برگزاری دومین جشنواره ملی رسانه‌ای گره خبر داد و گفت: این جشنواره به دنبال توجه بیشتر اصحاب رسانه به یادداشت‌های تحلیلی - خبری است.

حسین زحمتکش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جشنواره ملی رسانه‌ای گره برای بار دوم در استان و در قائمشهر برگزار خواهد شد، اظهار کرد:

درصدد برگزاری هر چه بهتر این جشنواره با تأخیر یک ساله هستیم و امیدواریم بتوانیم برگزاری چنین جشنواره‌های تخصصی موجب نگارش کیفی نویسندگان یادداشت‌های تحلیلی خبری در رسانه‌ها شود.

وی در مورد زمان و موضوع جشنواره گفت: اواخر بهمن ماه امسال فراخوان ارسال آثار را خواهیم داشت و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه اختتامیه آن را با معرفی نفرات برتر برگزار خواهیم کرد.

مسئول کانون بسیج رسانه قائمشهر در ادامه تاکید کرد: موضوع جشنواره متعاقباً اعلام خواهد شد اما قطعاً این جشنواره در حوزه دریافت اثر در یخش یادداشت نویسی، یک اثر و یک موضوع فعالیت خواهد کرد.

زحمتکش گفت: دبیر دومین جشنواره ملی رسانه‌ای گره امیرحسین رمضان نژاد از خبرنگاران با سابقه و جوان قائمشهری است که مدیریت جشنواره را بر عهده خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار