کد خبر: ۱۰۰۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ 09 October 2021

 ایرنا، پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان ۱۵ مهر ماه آغاز شد و فردا (یکشنبه) با شناخت تیمها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مبارزههای مرحله نیمه نهایی سه وزن ۶۳، ۶۷ و ۸۷ امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن جوردال آمفی شهر اُسلو در کشور نروژ آغاز شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی دارند طلای امیدهای جهان و نقره و برنز قهرمانی آسیا، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

دلخانی فرنگی‌کار شیرازی تیم ملی در این مرحله به مصاف طالح مممدوف دارنده مدال نقره اروپا از جمهوری آذربایجان رفت که به نتیجه ۹ بر صفر حریف خود را شکست داد و به فینال راه یافت.

دلخانی فردا (یکشنبه) در مبارزه فینال باید به مصاف لِری ابولادزه دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان مبارزه کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از  تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر حسرت جعفراف از آذربایجان را از پیش رو برداشت به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله به مصاف راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان رفت. همان فرنگی‌کاری که در نیمه‌نهایی بازیهای المپیک نیز موفق به شکست او شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار